- Dostawca Mini Komputery, zwany dalej Gwarantem, gwarantuje jakość i sprawne działanie dostarczonych produktów tylko w przypadku, gdy są one używane zgodnie z instrukcją obsługi i właściwie konserwowane.
- Gwarant zapewnia jakość i sprawne działanie dostarczonych produktów pod warunkiem, że będą one używane zgodnie z instrukcją obsługi oraz właściwie konserwowane. Gwarancja obowiązuje przez okres 24-36 miesięcy od daty wystawienia dokumentu gwarancyjnego i obejmuje usunięcie niesprawności wynikających z wad montażowych lub przedwczesnego zużycia elementów bezpłatnie. Okres gwarancji zawarty jest na karcie produktu.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, takich jak przekroczenie dopuszczalnych zakresów napięć wejściowych, użytkowanie poza dopuszczalnymi warunkami temperatury pracy, poziomu wilgotności, poziomu wibracji oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego przechowywania, stosowania niezgodnie z przeznaczeniem i zdarzeń losowych. Aby uniknąć takich uszkodzeń, należy stosować się do instrukcji obsługi, właściwie konserwować sprzęt oraz stosować go zgodnie z przeznaczeniem, co pozwoli na długą i bezawaryjną pracę oraz uchroni przed dodatkowymi wydatkami na naprawy, które nie są objęte gwarancją.
- Podczas trwania gwarancji, produkty, które zostały uszkodzone z winy klienta, zostaną naprawione w trybie pogwarancyjnym. W takim przypadku, klient musi wyrazić wcześniejszą zgodę na koszty naprawy.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego sprawdzenia jakości i funkcjonalności produktów po otrzymaniu ich. W przypadku wykrycia oczywistych wad, klient musi zgłosić je na piśmie do gwaranta w ciągu siedmiu dni od daty otrzymania produktów.
- Do każdego sprzedawanego towaru lub produktu gwarant dołącza każdorazowo kartę produktu zawierająca numer zamówienia oraz sygnaturę jakości.
- Gwarant zobowiązuje się do bezzwłocznego usuwania wad w przypadku stwierdzenia, że roszczenia gwarancyjne są uzasadnione. W przypadku wymiany części lub całego sprzętu na nowy, okres gwarancji nie podlega ponownemu obiegowi i pozostaje ten sam bez dodatkowego przedłużenia.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty wynikłe z niemożliwości korzystania z urządzenia podczas naprawy.
- U Gwaranta istnieje możliwość płatnego serwisowania produktów, które przekroczyły okres gwarancji. W przypadku takiej naprawy, klient otrzymuje 12-miesięczną gwarancję na wymienione podzespoły od daty naprawy, z zastrzeżeniem wcześniejszego kontaktu z Gwarantem.
- Gwarant zastrzega sobie możliwość wymiany uszkodzonego podzespołu na podzespoły innej marki, producenta lub typu, o podobnych lub lepszych parametrach technicznych.
- Gwarant nie jest odpowiedzialny za ewentualną utratę danych z dysku twardego lub innego nośnika danych, który znajdował się w sprzęcie, który jest poddawany reklamacji lub naprawie poza okresem gwarancji.
- Jeśli numer seryjny zostanie uszkodzona, usunięta lub zamazana, to gwarancja przestaje obowiązywać. Numer seryjny jest ważnym elementem sprzętu i nie może zostać usunięty lub zniszczony.