Promocje
Podwójny Monitor do laptopa 14" Full HD IPS + ETUI GRATIS. Pro-View PMD1400
Podwójny Monitor do laptopa 14" Full HD IPS + ETUI GRATIS. Pro-View PMD1400

1 299,00 zł

Cena regularna: 1 333,00 zł

Najniższa cena: 1 333,00 zł

1 056,10 zł

Cena regularna: 1 083,74 zł

Najniższa cena: 1 083,74 zł
szt.
Monitor 34" zakrzywiony, 3440x1440, 165Hz,  1ms, USB C, Gamingowy. Model MD-Q3401
Monitor 34" zakrzywiony, 3440x1440, 165Hz, 1ms, USB C, Gamingowy. Model MD-Q3401

1 249,00 zł

Cena regularna: 1 299,00 zł

Najniższa cena: 1 299,00 zł

1 015,45 zł

Cena regularna: 1 056,10 zł

Najniższa cena: 1 056,10 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Rękojmia

 Ikona rękojmia

  1. Dostawca Mini Komputery, zwany dalej Gwarantem, gwarantuje jakość i sprawne działanie dostarczonych produktów tylko w przypadku, gdy są one używane zgodnie z instrukcją obsługi i właściwie konserwowane.
  2. Gwarant zapewnia jakość i sprawne działanie dostarczonych produktów pod warunkiem, że będą one używane zgodnie z instrukcją obsługi oraz właściwie konserwowane. Gwarancja obowiązuje przez okres 24-36 miesięcy od daty wystawienia dokumentu gwarancyjnego i obejmuje usunięcie niesprawności wynikających z wad montażowych lub przedwczesnego zużycia elementów bezpłatnie. Okres gwarancji zawarty jest na karcie produktu.
  3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, takich jak przekroczenie dopuszczalnych zakresów napięć wejściowych, użytkowanie poza dopuszczalnymi warunkami temperatury pracy, poziomu wilgotności, poziomu wibracji oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego przechowywania, stosowania niezgodnie z przeznaczeniem i zdarzeń losowych. Aby uniknąć takich uszkodzeń, należy stosować się do instrukcji obsługi, właściwie konserwować sprzęt oraz stosować go zgodnie z przeznaczeniem, co pozwoli na długą i bezawaryjną pracę oraz uchroni przed dodatkowymi wydatkami na naprawy, które nie są objęte gwarancją.
  4. Podczas trwania gwarancji, produkty, które zostały uszkodzone z winy klienta, zostaną naprawione w trybie pogwarancyjnym. W takim przypadku, klient musi wyrazić wcześniejszą zgodę na koszty naprawy.
  5. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego sprawdzenia jakości i funkcjonalności produktów po otrzymaniu ich. W przypadku wykrycia oczywistych wad, klient musi zgłosić je na piśmie do gwaranta w ciągu siedmiu dni od daty otrzymania produktów.
  6. Do każdego sprzedawanego towaru lub produktu gwarant dołącza każdorazowo kartę produktu zawierająca numer zamówienia oraz sygnaturę jakości.
  7.  Gwarant zobowiązuje się do bezzwłocznego usuwania wad w przypadku stwierdzenia, że roszczenia gwarancyjne są uzasadnione. W przypadku wymiany części lub całego sprzętu na nowy, okres gwarancji nie podlega ponownemu obiegowi i pozostaje ten sam bez dodatkowego przedłużenia.
  8.  Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty wynikłe z niemożliwości korzystania z urządzenia podczas naprawy.
  9. U Gwaranta istnieje możliwość płatnego serwisowania produktów, które przekroczyły okres gwarancji. W przypadku takiej naprawy, klient otrzymuje 12-miesięczną gwarancję na wymienione podzespoły od daty naprawy, z zastrzeżeniem wcześniejszego kontaktu z Gwarantem.
  10. Gwarant zastrzega sobie możliwość wymiany uszkodzonego podzespołu na podzespoły innej marki, producenta lub typu, o podobnych lub lepszych parametrach technicznych.
  11. Gwarant nie jest odpowiedzialny za ewentualną utratę danych z dysku twardego lub innego nośnika danych, który znajdował się w sprzęcie, który jest poddawany reklamacji lub naprawie poza okresem gwarancji. 
  12. Jeśli numer seryjny zostanie uszkodzona, usunięta lub zamazana, to gwarancja przestaje obowiązywać. Numer seryjny jest ważnym elementem sprzętu i nie może zostać usunięty lub zniszczony.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl