Promocje
Podwójny Monitor do laptopa 14" Full HD IPS + ETUI GRATIS. Pro-View PMD1400
Podwójny Monitor do laptopa 14" Full HD IPS + ETUI GRATIS. Pro-View PMD1400

1 299,00 zł

Cena regularna: 1 333,00 zł

Najniższa cena: 1 333,00 zł

1 056,10 zł

Cena regularna: 1 083,74 zł

Najniższa cena: 1 083,74 zł
szt.
Monitor 34" zakrzywiony, 3440x1440, 165Hz,  1ms, USB C, Gamingowy. Model MD-Q3401
Monitor 34" zakrzywiony, 3440x1440, 165Hz, 1ms, USB C, Gamingowy. Model MD-Q3401

1 249,00 zł

Cena regularna: 1 299,00 zł

Najniższa cena: 1 299,00 zł

1 015,45 zł

Cena regularna: 1 056,10 zł

Najniższa cena: 1 056,10 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Najczęściej zadawane pytania
FAQ Pro View

 

Ile mam czasu, żeby zgłosić zwrot?
Możesz zgłosić zwrot kupionych u nas produktów – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie.
Zwróć produkt przez swoje konto na naszej stronie lub pobierz i wypełnij formularz zwrotu.

 

Nie podoba mi się kupiony produkt
Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić bez podania przyczyny, aż do 14 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie – wypełnij formularz zwrotu.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jaki sposób?
Zwrot środków zostanie przetworzony w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego produktu. Sposób zwrotu środków będzie zależał od wybranej przez Ciebie metody płatności podczas składania zamówienia.

 

W jakich przypadkach, kiedy zwracam produkt nie dostanę gotówki od razu?
Jeśli produkt, który zwracasz, jest uszkodzony lub niekompletny, otrzymanie zwrotu gotówki nie będzie możliwe natychmiast, ponieważ najpierw konieczne będzie przesłanie go do serwisu w celu oceny i ewentualnej naprawy.

 

Kiedy możemy wydłużyć czas zwrotu pieniędzy?
Możemy przedłużyć okres przetwarzania zwrotu środków poza standardowe 7 dni robocze w następujących sytuacjach:

  • Niepoprawne wypełnienie formularza zwrotu lub błędne adresowanie paczki.
  • Zwrócenie produktu w niekompletnym stanie, bez akcesoriów, z widocznymi śladami użytkowania lub z zablokowanym hasłem.
  • Stwierdzenie przez naszego pracownika, że zwracane urządzenie jest uszkodzone lub ma widoczne ślady użytkowania.
  • Brak podania numeru konta bankowego w formularzu zwrotu.
  • Niezgodność danych w formularzu zwrotu z danymi podanymi podczas zamówienia.
  • Konieczność kontaktu z Tobą w związku z innymi kwestiami, takimi jak brak podanego pełnego numeru konta.
  • Uszkodzenie produktu w trakcie transportu. W takich przypadkach przedłużenie czasu zwrotu jest konieczne w celu dokładnej oceny produktu i spełnienia wszystkich warunków procedury zwrotu.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia?
O zgłoszeniu będziemy informować Cię na bieżąco mailami i SMS-ami. Pierwszą wiadomość otrzymasz, zarejestrujesz swoje zgłoszenie.
Jeśli masz konto w naszym sklepie, status zgłoszenia możesz śledzić w swoim koncie.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
O zgłoszeniu będziemy informować Cię na bieżąco przez adres e-mail lub telefonicznie.

 

Jak długo mój produkt jest objęty gwarancją?
Długość okresu gwarancji dla danego produktu jest dokładnie określona w warunkach gwarancji. Te informacje mogą być dostarczone w formie załącznika do produktu.

 

Gdzie sprawdzę warunki gwarancji?
Warunki gwarancji, które zawierają informacje dotyczące długości trwania gwarancji, sposobu zgłaszania problemów oraz czasu, jaki może być potrzebny na rozpatrzenie, powinny być dołączone do produktu lub dostępne na naszej stronie internetowej.

 

Gdzie sprawdzę jaką gwarancją jest objęty produkt?
Taką informację podajemy na stronie produktu, w jego specyfikacji.

 

Jak mogę zgłosić awarię sprzętu?
Jeżeli kupiony produkt jest niesprawny, a nie upłynęło jeszcze 14 dni od doręczenia, wypełnij formularz zwrotu.
Jeżeli usterka pojawiła się po 14 dniach od doręczenia, możesz zgłosić reklamację produktu wypełniając formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie.      

 

Jak przygotować produkt do reklamacji?
Aby zareklamować urządzenie, przygotuj następujące elementy:

  • Produkt, który chcesz zareklamować, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
  • Wszystkie akcesoria, które były częścią zestawu.
  • Oryginalny paragon zakupu – jeśli zakup został dokonany w naszym salonie.
  • Oryginalną kartę gwarancyjną – jeśli została dostarczona razem z produktem.

 

Jak zapakować produkt do zwrotów?
Jeśli to możliwe, prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu transportowym, dokładnie w taki sam sposób, w jaki go dostarczyliśmy do Ciebie. Jeśli jednak nie posiadasz już tego opakowania, możesz użyć dowolnego kartonu. Upewnij się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony, aby uniknąć przemieszczeń w trakcie transportu oraz aby pozostałe elementy zestawu nie ucierpiały. Warto rozważyć wyłożenie pudełka folią bąbelkową lub użyć makulatury, zwracając uwagę, aby nie pozostawić w niej swoich prywatnych danych.Jeżeli decydujesz się na wysyłkę w oryginalnym opakowaniu transportowym, zalecamy przekreślenie lub usunięcie starej etykiety firmy kurierskiej, aby uniknąć błędów w dostawie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl